9 thn...berlalu...

Diam tak diam dah 9 thn aku berumah tangga dan bergelar isteri serta merangkap mama pada seorang puteri. Actually ours anniversary 29 September lepas....tapi di sebabkan aku punye mood lepas jatuh ari tue tak berapa nak betoi, jadi aku x de mood nak update kat blog...coz aku pun still sakit lagi. Lagi pun aku  ngan hubby jarang nak sambut anniversary kami, coz arwah abah meninggal dunia 25 september. Masa tue 4 hari lagi kami nak sambut annivesary kami..1st anniversary pun kami x sambut , sambut sekali masa buzz day aku aje...x syok rasanye nak sambut ...sure teringat kat arwah abah. 

 Nie gambar kawin aku....kurus tak?? skrg x lg...hhaha...


Nanti le bila ada mood mengimbau kenangan masa bercinta aku cerita kisah cinta aku ye….heheh…e..ramai org yg mcm tak percaya ngan kisah cintan cinton aku nie…penuh adventures ..tp yg pasti kisah aku nie boleh buat novel rasanye… coz aku nie jenis suka yg main tarik2 tali ngan hubby aku dulu….Tp nasib le hubby aku sanggu p main ngan aku. Aku harap rumahtangga kami aman dan hormoni serta hingga ke akhir hayat.

1 ulasan:

Abg Cayang berkata...

i love u darlinggggg...