Sayangg abg...

Hari tetiba teringgat nak update blog yg dah usang gila nie...Dulunye aku yg beria nk buat blog...alih2 abg lak yg selalu update..aku lak dok malas update. Apa pung ari aku nak update gak....hihi..ari nie aku nak imbas memory aku kenai ngan laki aku....via mirc aje....nak gelak pung ada ....dr internet upa ye aku temu jodoh....hehe...harap2 sampai ke akhir hayat....amin...amin.. 


                                           Nie le rupa kad kawin aku ...thn 2002...(jumpa kat umah mak....)



                                   nie lak rupa kat dlm kat tue.....(sedih rs bila tgk nama abah kat atas....tue...)

                                            ha...nie pulak kat umah abg punye kat....merah menyala u....hehe...

alhamdullilah....nak dkt 9 thn dah kami melayari bahtera rumah tangga.....





Tiada ulasan: