Tahun 2010.

Cepatnye masa berlalu...pejam celik dah 2010. Tak sangka dah 11 tahun bercinta, 7 tahun berkahwin, 5 tahun bersalin...he..he....rasa macam baru aje...kenal ngan hubby cayang. Walaupun org kata percintaan jarak jauh tue susah...aku ngaku memang susah...bila org kata bertunang tue byk dugaan ...alhamdullah aku tak de dugaan ...bila org kata kahwin tue sesuatu yang bahagia..aku pun rasa benda yg sama gak...hehe..bila org kata mengandung anak pertama tue...pengalaman yg tak dapat dilupakan...betul aku tak leh lupakan...arwah abah meninggal masa aku mengandung 2 bulan(25/09/03), sampai sekarang aku tak leh lupakan hari tue...hari pertama aku nak pegi check mengandung kat hospital..aku dpt call masa on the way nak buat check up. Sedihnya sampai skrg terasa...kalau arwah abah ada tentu dia happy sesangat duduk ngan aku... tapi...aku redha pemergian abah..dengan sakit yang ditanggung abah 10tahun...dah 6 tahun berlalu...5 tahun lepas bersalin tomei...mama..sekejap masa berlalu....mcm2 suka duka ...selama nie..apa pun hope tahun 2010 semua bertambah baik.....insyallah..

Tiada ulasan: